Χανιά | Ρυθμίσεις οφειλών στη ΔΕΥΑ Αποκόρωνα – Έτσι γίνεται η διαδικασία…

Ρύθμιση

Ενημέρωση προς τους Δημότες του Δήμου Αποκορώνου για τη δυνατότητα εξόφλησης και ρύθμισης οφειλών ύδρευσης

Η Δ.Ε.Υ.Α. Αποκορώνου ενημερώνει τους δημότες ότι από τη Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025, και εντός εργάσιμων ωρών, θα μπορούν να εξοφλούν λογαριασμούς ύδρευσης ή να ρυθμίζουν παλαιές οφειλές στα ταμεία των δημοτικών καταστημάτων:

  • Καλυβών

  • Βάμου

  • Βρυσών

  • Γεωργιούπολης (Καβρός)

Η δυνατότητα ρύθμισης παρέχεται βάσει της Απόφασης 3/2025 του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α. Αποκορώνου και αφορά οφειλές που περιλαμβάνονται στους λογαριασμούς ύδρευσης έως και το Α’ τετράμηνο του 2024, οι οποίες έχουν μεταφερθεί στην επιχείρηση με την απόφαση 184/2024 του Δ.Σ. Δήμου Αποκορώνου.

Εναλλακτικές ρυθμίσεις οφειλών:

Α) Εφάπαξ εξόφληση:
– Διαγραφή 100% των προσαυξήσεων
– Καταβολή 50% με την αίτηση και εξόφληση του υπολοίπου εντός 30 ημερών

Β) Ρύθμιση σε 6 μηνιαίες δόσεις:
– Διαγραφή 80% των προσαυξήσεων
– Προκαταβολή 20% με την αίτηση
– Εξόφληση του υπολοίπου σε 6 ισόποσες δόσεις

Γ) Ρύθμιση σε 12 μηνιαίες δόσεις:
– Διαγραφή 70% των προσαυξήσεων
– Προκαταβολή 20% με την αίτηση
– Εξόφληση σε 12 ισόποσες δόσεις

Δ) Ρύθμιση σε 24 μηνιαίες δόσεις:
– Διαγραφή 50% των προσαυξήσεων
– Προκαταβολή 15% με την αίτηση
– Εξόφληση σε 24 ισόποσες δόσεις

Σημαντικές επισημάνσεις:

  • Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: από 3 Μαρτίου έως και 31 Ιουλίου 2025, με δυνατότητα παράτασης έως 1 μήνα.

  • Κάθε δόση (πλην της τελευταίας) δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 40 ευρώ.

  • Η μη εμπρόθεσμη καταβολή δύο δόσεων οδηγεί σε απώλεια της ρύθμισης και των ευεργετημάτων της.

  • Η ρύθμιση ακυρώνεται εφόσον δεν εξοφλούνται εμπρόθεσμα οι νέοι λογαριασμοί που εκδίδονται μετά την υπογραφή της.

  • Σε περιπτώσεις πολλαπλών παροχών από τον ίδιο οφειλέτη, η ρύθμιση πρέπει να αφορά όλες τις παροχές.

  • Η διαγραφή των προσαυξήσεων εφαρμόζεται με την τελική δόση της ρύθμισης.

  • Η υπαγωγή στη ρύθμιση δεν αναστέλλει ενέργειες όπως διακοπές υδροδότησης για όσους δεν ρυθμίζουν έγκαιρα τις οφειλές τους.

  • Η ρύθμιση είναι σύμφωνη με τον Ν.4038/2012 (Άρθρο 3, παρ. 8).

Επικοινωνία για πληροφορίες και αιτήσεις:

Οι δημότες μπορούν να απευθύνονται στα παρακάτω τηλέφωνα για διευκρινίσεις ή για την ενημέρωση των στοιχείων τους:

  • Καλύβες: 28250 33442
  • Βάμος: 28250 84284, 28253 40205
  • Βρύσες: 28253 40317
  • Καβρός: 28253 40600, 28250 61941

✉️ Email επικοινωνίας: [email protected]

  • Υπενθυμίζεται στους δημότες ότι για την εξυπηρέτησή τους απαιτείται η προσκόμιση ή τηλεφωνική ενημέρωση των εξής στοιχείων:
  • Α.Φ.Μ.

  • Email

  • Κινητό τηλέφωνο

Τα στοιχεία αυτά είναι απαραίτητα για την άμεση επικοινωνία και διαχείριση των αιτημάτων από τη Δ.Ε.Υ.Α. Αποκορώνου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν