Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση κινδυνεύει να μείνει για μια ακόμη φορά η ακριτική Γαύδος.
Όπως ενημερώνει σχετικά ο δήμος, Η σύμβαση που αφορά την Παλαιόχωρα λήγει 19/10 και δεν μπορεί να παραταθεί λόγω του τρόπου σύναψής της.
2) Η σύμβαση που αφορά στα Σφακιά λήγει 31/10 και θα μπορούσε να παραταθεί.
3) Το “Σαμαριά” που καλύπτει και τις δυο γραμμές θα πρέπει να περάσει επιθεώρηση καθώς λήγουν τα πιστοποιητικά του και είναι υποχρεωμένο να ζητήσει “Ακινησία” στις αρχές του Νοέμβρη για να μεταβεί στο Πέραμα.
Μάλιστα για το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει σταλεί επιστολή και στον Πρωθυπουργό.
Η ανακοίνωση του δήμου Γαύδου:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΟΙΟΥ
Όσον αφορά στις δύο συμβάσεις άγονης γραμμής, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
1) Η σύμβαση που αφορά την Παλαιόχωρα λήγει 19/10 και δεν μπορεί να παραταθεί λόγω του τρόπου σύναψής της.
2) Η σύμβαση που αφορά στα Σφακιά λήγει 31/10 και θα μπορούσε να παραταθεί.
3) Το “Σαμαριά” που καλύπτει και τις δυο γραμμές θα πρέπει να περάσει επιθεώρηση καθώς λήγουν τα πιστοποιητικά του και είναι υποχρεωμένο να ζητήσει “Ακινησία” στις αρχές του Νοέμβρη για να μεταβεί στο Πέραμα.
Ως Δήμος Γαύδου, έχοντας τα παραπάνω δεδομένα επισκεφθήκαμε την 15/9 τη Δ/νση Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και ζητήσαμε στη νέα προκήρυξη να υπάρχει δυνατότητα να συμμετέχει το “Δασκαλογιάννης” ως φορτηγό συνεκτιμώντας τις δυνατότητες και τις ανάγκες του νησιού.
Όμως, λόγω αλλαγών στην ιεραρχία και στα στελέχη του αρμόδιου υπουργείου, έκτοτε δεν έχει συγκροτηθεί Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για να δώσει την απαραίτητη έγκριση των δρομολογίων.
Για το ενδεχόμενο και τις συνέπειες να βρεθεί το νησί χωρίς σύνδεση ενημερώσαμε με επιστολή τον Πρωθυπουργό και τον αρμόδιο Υπουργό.
Σήμερα, ενημερωθήκαμε ότι το ΣΑΣ θα συνεδριάσει την ερχόμενη Δευτέρα 23/10 και για ό,τιδήποτε νεώτερο θα σας ενημερώσουμε.
Από το Δήμο Γαύδου