Δεν ξέρουμε αν είναι έλλειψη ανθρωπιάς, κατανόησης, ή σημάδι των καιρών της βαρβαρότητας.
Το περιστατικό πάντως που βίωσε μητέρα παιδιού ΑμεΑ από οδηγό λεωφορείου του Αστικού ΚΤΕΛ, μάλλον βάρβαρο συναισθηματικά θα το χαρακτηρίσουμε.
Η μητέρα περίμενε στην στάση το λεωφορείο (γνωστή και η στάση και ο αριθμός του λεωφορείου) που ήρθε με καθυστέρηση.
Η συμπεριφορά του – της οδηγού προσβλητική, από την αρχή μέχρι το τέλος, από την στιγμή που η μητέρα με το καρότσι προσπαθούσε να επιβιβαστεί στο λεωφορείο.
Μάλιστα την «πλήρωσε» και άλλη επιβάτης του λεωφορείου που προσπάθησε να συνετίσει ως προς τον τρόπο που φέρεται στην μητέρα τον – την οδηγό του οχήματος.
Οι λεπτομέρειες δεν έχουν σημασία.
Σημασία έχει ο τρόπος.
Η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ είναι υποχρεωμένη να κάνει συστάσεις τους οδηγούς των λεωφορείων, για την συμπεριφορά τους στους επιβάτες που εκτός από πελάτες είναι και άνθρωποι.