Για διχαστική και αλαζονική συμπροφορά κατηγορεί τον Δήμαρχο Χανίων κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη η παράταξη “Όνειρο είναι τα Χανιά” με επικεφαλής την κα Κατερίνα Μανιμανάκη.
Σε ανακοίνωση της η παράταξη, με αφορμή την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Προηγούμενη Τετάρτη, επισημαίνει μεταξύ άλλων πως “η σπουδή του δημάρχου -με απαράδεκτη αλαζονεία που τον οδήγησε σε σοβαρά ατοπήματα συμπεριφοράς- να δηλώνει διχαστικά και επίμονα, πέρα και πάνω από όλα, τη στήριξή του στον θεσμό των Πειραματικών Σχολείων, έχει εξήγηση: Έδινε εξετάσεις, όχι μπροστά στην κοινωνία της οποίας το συμφέρον εκλέχτηκε να υπηρετεί, αλλά ενώπιον της κυβέρνησης.”
Η ανακοίνωση:
Γιατί τόση σπουδή με κάθε τίμημα;
Την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε η πρώτη, ουσιαστικά, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χανίων με τη νέα του σύνθεση, την οποία απασχόλησε, μεταξύ άλλων, το θέμα της μετατροπής του 2ου Γενικού Λυκείου σε Πειραματικό Λύκειο, με μεγάλη συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας που παραβρέθηκε στο δημαρχείο για να διαδηλώσει την αντίθεσή της στη σχεδιαζόμενη μετατροπή.
Κάθε καλοπροαίρετος πολίτης που συμμετείχε ή παρακολούθησε όσα διαμείφθηκαν στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβούλιου ίσως προς στιγμήν να αναρωτήθηκε ποιο είναι το ζήτημα που απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία τελικά: Είναι ο κίνδυνος να καταργηθεί ένα υφιστάμενο Γενικό Λύκειο για να στεγαστεί ένα Πειραματικό, σε μια πόλη με οξύ πρόβλημα σχολικής στέγης; Ή είναι η θεωρητική διερώτηση αν οι δημότες τοποθετούμαστε υπέρ ή κατά του θεσμού του Πειραματικού Σχολείου;
Εύλογα, αφού ο νέος πλειοψηφών δήμαρχος δεν ορρώδησε μπροστά σε κανέναν, ούτε μπροστά στους μαθητές που περιέγραψαν πως περιφέρονται από χώρο σε χώρο για να κάνουν μάθημα, ούτε μπροστά στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, που απεύθυναν ενωμένοι -δίνοντας σε όλους μας μαθήματα- έκκληση για μη μετατροπή υφιστάμενου σχολείου σε Πειραματικό. Ο κ. Σημανδηράκης αρνήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο και την πόλη να βγει ομόφωνο ψήφισμα, χωρίς να δηλώνει διαφωνία επί της ουσίας της έκκλησης, αλλά προτάσσοντας εμφατικά ένα ζήτημα που δεν απασχόλησε και δεν δίχασε ούτε τους ίδιους τους άμεσα πληττόμενους δημότες: στηρίζουμε ή δεν στηρίζουμε την κυβερνητική πολιτική για τα Πειραματικά Σχολεία;
Η σπουδή του δημάρχου -με απαράδεκτη αλαζονεία που τον οδήγησε σε σοβαρά ατοπήματα συμπεριφοράς- να δηλώνει διχαστικά και επίμονα, πέρα και πάνω από όλα, τη στήριξή του στον θεσμό των Πειραματικών Σχολείων, έχει εξήγηση: Έδινε εξετάσεις, όχι μπροστά στην κοινωνία της οποίας το συμφέρον εκλέχτηκε να υπηρετεί, αλλά ενώπιον της κυβέρνησης. Η σπουδή της οποίας, για την εξ αρχής ίδρυση Πειραματικού Γυμνασίου χωρίς επαρκή σχεδιασμό, αποτέλεσε την απαρχή του σημερινού προβλήματος που έχει κινητοποιήσει την εκπαιδευτική κοινότητα της πόλης.