Για ένα ξεκάθαρα εργατικό δυστύχημα κάνει λόγο το σωματείο επισιτισμού, στο πλαίσιο της κινητοποίησης που πραγματοποιήθηκε το πρωί έξω από την Αντιπεριφέρεια Χανίων.
Οι εκπρόσωποι του σωματείου τόνισαν χαρακτηριστικά πως τα τρία παιδιά που ΄έχασαν τη ζωή τους στη τραγωδία στον ΒΟΑΚ, εργάζονταν 21 ώρες το προηγούμενο βράδυ.
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν σωματεία εργαζομένων και φοιτητές διεκδικώντας να παρθούν άμεσα μέτρα για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, με αφορμή το πρόσφατο τροχαίο δυστύχημα που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 17/8.
Σε σχετική του ανακοίνωση το σωματείο “καταγγέλλει την πολιτική της κυβέρνησης της Ν.Δ, όλων των κυβερνήσεων που πέρασαν διαχρονικά και των τοπικών αρχών που έχουν την ευθύνη για την άθλια κατάσταση που βρίσκεται τόσο ο ΒΟΑΚ, αλλά και το υπόλοιπο οδικό δίκτυο, με συνέπεια εδώ και δεκαετίες να θρηνούμε τον χαμό νέων παιδιών στην άσφαλτο της Κρήτης. Ήδη από την αρχή του χρόνου οι νεκροί φτάνουν τους 40! Αποδεικνύεται ότι η οδική ασφάλεια, η προστασία της ανθρώπινης ζωής, η κατασκευή των απαραίτητων υποδομών μπαίνουν στην ζυγαριά κόστους-οφέλους, με κριτήριο τα κέρδη των λίγων. Ακόμα και ο νέος ΒΟΑΚ, σχεδιάζεται με βάση τις απαιτήσεις και τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων. Η κατασκευή, η διαχείριση και η λειτουργία του, θα πληρωθεί ακριβά από τον ίδιο τον λαό, με τις κρατικές ενισχύσεις που θα κατευθυνθούν στους κατασκευαστικούς ομίλους και τα διόδια που θα επιβληθούν. Ταυτόχρονα δεν έχουν εξαγγείλει κανένα ουσιαστικό μέτρο για τον εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος οδικού δικτύου, την αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς, την δωρεάν και ασφαλή μετακίνηση στους χώρους δουλειάς. Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια περιοχή που ο πληθυσμός της, πολλαπλασιάζεται μέσα στην σαιζόν λόγω του τουρισμού, με χιλιάδες εργαζόμενους να χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο δρόμο για να μετακινηθούν από και προς την εργασία τους.
Αντιπροσωπεία των προεδρείων των πρωτοβάθμιων σωματείων που βρέθηκαν στη διαμαρτυρία συνάντησαν τον Αντιπεριφερειάρχη Χανίων από τον οποίο ζήτησαν να διαμηνύσει στην κυβέρνηση ότι τα ημίμετρα που εξήγγειλε ο Υπουργός Υποδομών με τα κολωνάκια και τα μειωμένα όρια ταχύτητας υποβαθμίζουν τις μετακινήσεις των χρηστών του ΒΟΑΚ, ενώ η ύπαρξη διοδίων για έναν ασφαλή αυτοκινητόδρομο εξυπηρετεί τα ιδιωτικά συμφέροντα.
Ο κ. Καλογερής είπε στην αντιπροσωπεία ότι η Περιφέρεια Κρήτης ασκεί πιέσεις για τον νέο ΒΟΑΚ και έναν ασφαλή αυτοκινητόδρομο μέχρι αυτός να γίνει με παρεμβάσεις στο υπάρχον δίκτυο, όμως οι καθυστερήσεις από το Υπουργείο Υποδομών είναι απαράδεκτες και αυτό φαίνεται και στην εκτέλεση των έργων οδικής ασφάλειας στο κομμάτι Πετρές – Γεωργιούπολη.