Αντιμέτωπο με το χλευασμό των πολιτών βρέθηκε το υπουργείο Τουρισμού της Ιταλίας αφού σε ένα επίσημο βίντεο για την προσέλκυση τουριστών στην Ιταλία χρησιμοποιήθηκαν πλάνα από ανθρώπους στη Σλοβενία να πίνουν σλοβενικό κρασί.
Το βίντεο, μέρος μιας καμπάνιας ύψους 9 εκατ. ευρώ που παρήγαγε ο όμιλος επικοινωνίας Armando Testa, δέχθηκε επικρίσεις και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και πριν αποκαλυφθεί ότι μέρος του είχε γυριστεί στο εξωτερικό.
Με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο θαύμα), το βίντεο παρουσιάζει μια ηλεκτρονική έκδοση «επιρροής» της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως απεικονίζεται από τον Σάντρο Μποτιτσέλι στο αναγεννησιακό αριστούργημά του Η γέννηση της Αφροδίτης.
Η πιο σύγχρονη «Αφροδίτη» φοράει μίνι φούστα και εμφανίζεται να τρώει πίτσα και να παρουσιάζει μερικά από τα κύρια τουριστικά αξιοθέατα της Ιταλίας, όπως το Κολοσσαίο στη Ρώμη ή τον καθεδρικό ναό της Φλωρεντίας.
Ο ιστορικός τέχνης Tomaso Montanari χαρακτήρισε τη διαφημιστική καμπάνια «γκροτέσκα» και «αισχρή» σπατάλη χρημάτων, ενώ το βίντεο διακωμωδήθηκε από τους χρήστες των ιταλικών πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.
Τα πιο αμφιλεγόμενα πλάνα δείχνουν μια ομάδα νέων ανθρώπων να χαμογελούν σε μια ηλιόλουστη βεράντα πίνοντας κρασί σε μια σκηνή που παρουσιάζεται ως τυπική ιταλική σκηνή. Ωστόσο, οι θεατές εντόπισαν ότι το εν λόγω αίθριο βρίσκεται στην πραγματικότητα στην περιοχή Cotar της Σλοβενίας, κοντά στα ιταλικά σύνορα, και το μπουκάλι στο τραπέζι έχει ετικέτα κρασιού Cotar.
Η επικοινωνιακή ομάδα Armando Testa δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για σχόλια.
Σύμφωνα με τον Guardian η Ιταλίδα υπουργός Τουρισμού, Daniela Santanche, μέλος του ακροδεξιού κόμματος Αδελφοί της Ιταλίας της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι, αποκάλεσε τους επικριτές του βίντεο «σνομπ» και δήλωσε ότι η απεικόνιση της Αφροδίτης ως influencer αποσκοπούσε στην προσέλκυση νέων ανθρώπων.
Πηγή: ieidiseis.gr