Παλαιότερα, μάρκες αυτοκινήτων όπως η BMW και η Tesla θεωρούνταν αυτοκίνητα πολυτελείας, ενώ πλέον έχουν γίνει δημοφιλείς μεταξύ των Κινέζων καταναλωτών
O Λιου Γιφάνφκ κατοικεί στη Σενγιάνγκ, πρωτεύουσα της επαρχίας Λιαονίνγκ που βρίσκεται στη βορειοανατολική Κίνα, ενώ αντικατέστησε το αυτοκίνητο κόμπακτ που είχε με μία BMW σεντάν το 2012, καθώς πίστευε ότι η γερμανική μάρκα είχε γίνει οικονομικά προσιτή για τις περισσότερες κινεζικές οικογένειες.
Ο ίδιος εργάζεται σε μία εταιρία ξένων συμφερόντων, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα που ξεπερνάει τα 300.000 γουάν (39.519,15 ευρώ), ενώ θεωρείται ότι ανήκει στην ταχέως αναπτυσσόμενη μεσαία τάξη καταναλωτών της Κίνας.
Παλαιότερα, μάρκες αυτοκινήτων όπως η BMW και η Tesla θεωρούνταν αυτοκίνητα πολυτελείας, ενώ έχουν πλέον γίνει δημοφιλείς μεταξύ των Κινέζων καταναλωτών, καθώς καλύπτουν τις επιθυμίες τους για την εξυπηρέτηση των αναβαθμισμένων αναγκών τους.
Στην Κίνα, ο όμιλος της BMW έχει οργανώσει τη μεγαλύτερη βάση παραγωγής που διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ έχει εγκαταστήσει και το μεγαλύτερο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης (R&D) που έχει εκτός της Γερμανίας.
Αυτή τη χρονιά, η BMW προγραμματίζει την έναρξη της αποκλειστικής παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα.
Η ανάπτυξη οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην Κίνα έχει ανοίξει νέο ορίζοντα οικονομικής και εμπορικής ανάπτυξης για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Πηγή: imerisia.gr