Tα έξυπνα ρολόγια έχουν αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για τον σύγχρονο τρόπο ζωής, λόγω της ανθεκτικής, φορητής και εύχρηστης φύσης τους ενώ ολοένα και περισσότεροι τα χρησιμοποιούν ενώ αθλούνται και για την παρακολούθηση της υγείας και της φυσικής τους κατάτασης.
Η επιλογή ενός smartwatch είναι συχνά μια καλά μελετημένη διαδικασία, καθώς οι καταναλωτές αφιερώνουν σχεδόν ένα μήνα στην αναζήτηση της ιδανικής συσκευής.
Επιπλέον, οι καταναλωτές έχουν την ανάγκη να αισθάνονται ότι μπορούν να βασίζονται στο smartwatch τους για να είναι λειτουργικό, εύκολο στη χρήση και να μη χρειάζεται να ανησυχούν για τη φθορά του από την καθημερινή χρήση, σύμφωνα με την πρόσφατη μεγάλη έρευνα «Smartwatch Market Insight Report», που διεξήγαγε η Huawei σε συνεργασία με τους ερευνητικούς φορείς Ipsos Poland, Pollster και GfK.
Βασικά κριτήρια αγοράς
Με βάση τα ευρήματα της Huawei, τα βασικά κριτήρια αγοράς είναι η διάρκεια ζωής, η συμβατότητα με άλλες έξυπνες συσκευές και η αντοχή στο νερό.
Μάλιστα, το 67% των ερωτηθέντων αναφέρουν την αντοχή στο νερό, ως το πιο ελκυστικό χαρακτηριστικό μαζί με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Οι λειτουργίες ενός smartwatch παίζουν, επίσης, σημαντικό ρόλο στην απόφαση αγοράς, με εννέα στους δέκα να θεωρούν την παρακολούθηση της υγείας ως το κορυφαίο χαρακτηριστικό ενός έξυπνου ρολογιού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ – skai.gr