Στο πλαίσιο του προγράμματος τουριστικής προβολής της για τη σαιζόν 2023, η Περιφέρεια Κρήτης έλαβε μέρος στο Greek Alternative Tourism and Gastronomy Workshop [εργαστήρι ελληνικού εναλλακτικού τουρισμού και γαστρονομίας] που πραγματοποιήθηκε στην Στοκχόλμη στις 27 Απριλίου 2023.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δρ. Κυριάκος Κώτσογλου έκανε εκτενή παρουσίαση του τουριστικού προφίλ της Κρήτης στους εκπροσώπους της σουηδικής αγοράς, αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματά του, όσον αφορά στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, την αξία της ιδιαίτερης γαστρονομίας του τόπου, αλλά και την αειφορεία, που αποτελεί πλέον κριτήριο επιλογής προορισμού για μεγάλες ομάδες συνειδητοποιημένων καταναλωτών του τουριστικού προϊόντος και δη τους Σκανδιναβούς.
Κατά την διάρκεια του workshop έγιναν σημαντικές Β2Β συναντήσεις της αντιπροσωπείας της Κρήτης με εκπροσώπους τουριστικών επιχειρήσεων της Σουηδίας και με εκπροσώπους του Σουηδικού τουριστικού τύπου, bloggers κλπ. πολλοί εκ των οποίων εξέφρασαν την επιθυμία τους να επισκεφτούν το νησί, να αποκτήσουν ιδίαν αντίληψη και στην συνέχεια να το προβάλουν στην Σουηδία.
Εκτός από τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στην αντιπροσωπεία της Κρήτης συμμετείχαν επίσης ο Προϊστάμενος του Τμήματος Τουρισμού της Π.Ε. Χανιών κ. Μανώλης Βολικάκης και ο συνεργάτης της Π.Ε. Χανίων κ. Τάσος Διαμαντάκης.
Στις εργασίες του workshop πήραν μέρος επίσης ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Solnas όπου έγινε η εκδήλωση, κ. Γιώργος Κοντορίνης, ο Προϊστάμενος του Γραφείου Οικονομικών και Διεθνών Θεμάτων της Ελληνικής Πρεσβείας στην Στοκχόλμη κ. Παύλος Ολζιέρσκυ, καθώς και ο Προϊστάμενος του Γραφείου Σκανδιναβικών Χωρών και Βαλτικής του ΕΟΤ κ. Παύλος Μούρμας.
Ο Αντιπριφερειάρχης Τουρισμού και Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης Δρ. Κυριάκος Κώτσογλου έκανε την παρακάτω δήλωση : “Ακούγεται τόσο όμορφο, σε έναν τόπο τόσο μακριά, όπως η Στοκχόλμη, ότι η Κρήτη δεν χρειάζεται καν να διαφημιστεί ! Κι όμως, αυτή η αγορά, που παραδοσιακά εδώ και χρόνια μας επιλέγει και μας στηρίζει, πρέπει να αποτελεί πάντα στόχο, με την έννοια να μην χάνουμε την πρώτη θέση στην προτίμησή τους, ποτέ !”.