Ελληνικές τράπεζες | Αλλάζουν μοντέλο λειτουργίας και “μεταμορφώνουν” τα δίκτυά τους

Τράπεζες

Η μεταμόρφωση των δικτύων των συστημικών τραπεζών αποτελεί κύριο μέλημα του πιστωτικού συστήματος της χώρας, αφού oι συμβατικές τράπεζες επιχειρούν μια σημαντική ανανέωση στο πλαίσιο του ισχυρού ανταγωνισμού που αντιμετωπίζουν από τις ψηφιακές.

Η πρώτη μεταμόρφωση την περίοδο της κρίσης έγινε για να εξυπηρετήσει την ανάγκη ενός οικονομικότερου μοντέλου λειτουργίας και βασικά μείωσε τον αριθμό των καταστημάτων και το προσωπικό. Μάλιστα αυτό ήταν μέχρι πρότινος αυτοσκοπός των τραπεζών. Πλην, όμως, η λήξη της κρίσης και η πανδημία δημιούργησαν νέες ανάγκες και τάσεις. Μπορεί και στην Ευρώπη -αν και σε μικρότερο βαθμό- να ακολουθήθηκε ο ίδιος δρόμος, ωστόσο πρέπει να καταγραφεί η γεωγραφική ιδιαιτερότητα της χώρας μας, όπου οι παραπάνω αποφάσεις άφησαν σημαντικό τμήμα της ελληνικής επαρχίας χωρίς τραπεζικό δίκτυο.

Προβλήματα καθημερινότητας

Οι ελληνικές τράπεζες μεταμορφώνονται, όμως μέχρι στιγμής δεν έχουν επιλύσει σημαντικά προβλήματα καθημερινότητας για τον πολίτη. Υπάρχουν φορές που οι χρόνοι αναμονής ξεπερνούν τις 10 ημέρες προκειμένου κάποιος να καταφέρει να πραγματοποιήσει ένα απλό ραντεβού, π.χ. το άνοιγμα λογαριασμού. Βεβαίως αντίστοιχη δυνατότητα παρέχεται και από τα ψηφιακά κανάλια της, ωστόσο δεν είναι όλοι σε θέση να χειριστούν με ευκολία το e-banking.

Οι χρόνοι αναμονής όμως δεν είναι το μόνο θέμα των πελατών των τραπεζών. Αντίστοιχο ζήτημα αποτελεί και ο τρόπος διαχείρισης σημαντικών προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίζουν. Αν, για παράδειγμα, κάποιος επιχειρήσει να επικαιροποιήσει ηλεκτρονικά μέσω Gov.gr τα στοιχεία του για την ενημέρωση της τράπεζας και κάτι δεν πάει καλά, τότε αυτόματα κλειδώνεται ο λογαριασμός του και απαιτείται ραντεβού, το οποίο δεν είναι βέβαιο πως θα δοθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ετσι ο πελάτης της τράπεζας ενδέχεται να μείνει αποξενωμένος από τον λογαριασμό του μέχρι να κλείσει ραντεβού. Τα τηλεφωνικά κέντρα, δε, χρειάζονται μέχρι και μία ώρα για να απαντήσουν στην κλήση, ενώ πολύ συχνά λόγω βλάβης είναι αδύνατη η επικοινωνία των πελατών με την τράπεζά τους.

Πηγή: newmoney.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν