Ποιες φορολογικές συναλλαγές θα γίνονται από το κινητό

5'

Επαγγελματίες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μεγάλες εταιρείες, αλλά και πολίτες αποκτούν πλέον άμεση πρόσβαση σε νέες ψηφιακές υπηρεσίες που μετατρέπουν το κινητό τους τηλέφωνο σε φορολογικό γραφείο.

Η ΑΑΔΕ παρουσιάζει σήμερα τα νέα εργαλεία που επιτρέπουν στους φορολογούμενους να διαχειρίζονται εύκολα τις υποχρεώσεις τους, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και εξοικονομώντας χρόνο.

Κατά την παρουσίαση που πραγματοποιείται από τον επικεφαλής της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, ανακοινώνονται μεταξύ άλλων η έναρξη λειτουργίας της δωρεάν εφαρμογής myDATAapp, η οποία επιτρέπει την έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων λιανικής από το κινητό ή το tablet, με άμεση καταγραφή στα ηλεκτρονικά βιβλία. Παράλληλα, παρουσιάζεται η δυνατότητα αποθήκευσης φορολογικών πιστοποιητικών, η πρόσβαση σε δεδομένα εσόδων και εξόδων σε πραγματικό χρόνο, καθώς και οι ασφαλείς πληρωμές φορολογικών οφειλών μέσω IRIS ή κάρτας.

Η νέα ψηφιακή εποχή περιλαμβάνει επίσης chatbot με τεχνητή νοημοσύνη, που απαντά σε ερωτήματα των φορολογουμένων, εξατομικευμένες ειδοποιήσεις, καθώς και την προσθήκη ενός σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου. Παράλληλα, από τον Ιούλιο του 2025 θεσπίζεται η υποχρεωτική χρήση ηλεκτρονικών τιμολογίων από όλες τις επιχειρήσεις για συναλλαγές εντός Ελλάδας, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια και τη φορολογική συμμόρφωση.

Οι νέες εφαρμογές της ΑΑΔΕ, όπως η πλατφόρμα myAADEapp, δίνουν τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να παρακολουθούν τα δεδομένα τους σε πραγματικό χρόνο, να διαχειρίζονται αιτήματα και ραντεβού, αλλά και να αποθηκεύουν βασικά έγγραφα στο κινητό τους, διευκολύνοντας σημαντικά τη διαδικασία των φορολογικών συναλλαγών.

Τι περιλαμβάνει το σχέδιο δράσης:

Νέα εφαρμογή για επαγγελματίες και επιχειρήσεις που θα επιτρέπει την έκδοση τιμολογίων από οποιοδήποτε σημείο, με αυτόματη ανάρτηση στα ηλεκτρονικά βιβλία.

Έκδοση ψηφιακού δελτίου αποστολής, μέσω του οποίου ο ελεγκτικός μηχανισμός θα μπορεί να παρακολουθεί τη διακίνηση προϊόντων σε πραγματικό χρόνο.

Δυνατότητα αποθήκευσης εγγράφων και πιστοποιητικών που απαιτούνται για τις συναλλαγές.

Παρακολούθηση εσόδων και εξόδων μέσω ψηφιακής εφαρμογής.

Πρόσβαση στον φορολογικό λογαριασμό για ενημέρωση σχετικά με τρέχουσες οφειλές και επιστροφές φόρων.

Ασφαλείς πληρωμές απευθείας από την εφαρμογή, μέσω IRIS ή κάρτας.

Διαχείριση στοιχείων επικοινωνίας και δήλωση IBAN για επιστροφές φόρου.

Παρακολούθηση και διαχείριση αιτημάτων και ραντεβού με τη φορολογική διοίκηση.

Πρόσβαση στα «Μηνύματά μου» για λήψη και διαχείριση εξατομικευμένων φορολογικών ειδοποιήσεων.

Εξατομικευμένες ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για πολίτες, επαγγελματίες και φοροτεχνικούς.

Εφαρμογή MyWallet για αποθήκευση βασικών εγγράφων, όπως Στοιχεία Μητρώου, Φορολογική Ενημερότητα, Τέλη Κυκλοφορίας και άλλα πιστοποιητικά.

Δυνατότητα γρήγορης σύνδεσης μέσω PIN ή βιομετρικών στοιχείων.

Εντοπισμός υπηρεσιών της ΑΑΔΕ σε χάρτη με χρήση Geolocation και στοιχεία επικοινωνίας.

Ψηφιακό πελατολόγιο που ξεκινά από τις επιχειρήσεις του τομέα οχημάτων και θα επεκταθεί σε άλλους κλάδους έως το τέλος του 2025.

Δημιουργία σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου για απαντήσεις σε ερωτήματα φορολογουμένων.

Chatbot με τεχνητή νοημοσύνη για παροχή άμεσων απαντήσεων σε φορολογικά ζητήματα

Οι αλλαγές αυτές στοχεύουν στη μείωση της ταλαιπωρίας, την αύξηση της διαφάνειας και τη βελτίωση της καθημερινότητας των φορολογουμένων, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό της φορολογικής διοίκησης.

Πηγή:newmoney.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν