Συζήτηση και αντιδράσεις προκαλεί νέα διαφημιστική καμπάνια σε λεωφορείο του Αστικού ΚΤΕΛ Χανίων, με εικόνες που έχουν παραχθεί από Τεχνητή Νοημοσύνη.
Όπως σχολιάζει σε ανάρτησή του ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Ιωάννης Γιαννακάκης, η επιλογή αυτή ίσως δείχνει πιο «εύκολη λύση» σε σχέση με μια κλασική φωτογράφηση, αλλά δημιουργεί και παράδοξα αποτελέσματα: μνημεία που… μετακινήθηκαν, κτίρια που αλλοιώθηκαν, ακόμα και κάγκελα που εμφανίστηκαν εκεί που δεν υπάρχουν.
«Αντί να γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες με επαγγελματία φωτογράφο και τις σχετικές άδειες, προτιμήθηκε η τεχνητή εικόνα. Όμως η αλήθεια είναι ότι η πόλη μας δεν χρειάζεται παραμορφωμένα τοπία για να προβληθεί», σχολίασε χαρακτηριστικά.
Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης σε καμπάνιες έχει ανοίξει το τελευταίο διάστημα έναν ευρύτερο διάλογο γύρω από την αυθεντικότητα, την αισθητική αλλά και τον ρόλο των επαγγελματιών φωτογράφων.
Διαβάστε ακόμη: Τεχνητή Νοημοσύνη και Διοικητική Λογιστική