Ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα αύξησης του τουρισμού μέσω της κρουαζιέρας είναι να γίνουν τα Χανιά home port, δηλαδή τόπος που θα ξεκινάει και θα ολοκληρώνεται μια κρουαζιέρα και δε θα είναι απλά ένας σταθμός.
Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Χανίων Δημήτρης Βιριράκης, χτες παραδέχτηκε ότι οι υποδομές μετά από τόσα χρόνια λειτουργίας της κρουαζιέρας στο λιμάνι της Σούδας δεν είναι απλά ελλιπής, αλλά υποτυπώδεις.
Σε ότι αφορά τον σταθμό επιβατών που είναι μια απαραίτητη υποδομή για τους επισκέπτες στο λιμάνι της Σούδας προϋπολογισμού 14 εκατομμυρίων ευρώ, παρουσιάστηκε στο παρά 5 της έναρξης των εργασιών, νομικό κώλυμα από την Αρχή Διαφάνειας της ΕΕ, η οποία δεν άναψε το πράσινο φως στο Ταμείο Ανάκαμψης για να δώσει τη χρηματοδότηση.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, η ΕΕ αιτιολόγησε την απόφαση της στον ανταγωνισμό των λιμανιών και για αυτό η λύση δόθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ που είναι και ο ιδιοκτήτης του λιμανιού.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ της Ευαγγελίας Ξηρουχάκη στη ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ
Η όλη διαδικασία αναμένεται να καθυστερήσει το έργο για περίπου δύο μήνες.
Τέλος, από το 2005 που ξεκίνησαν, ολοκληρώθηκαν οι μελέτες για την επέκταση του προβλήτα Αδρίας κατά 160 μέτρα. Ενός έργου προϋπολογισμού 25 εκατομμυρίων ευρώ.
Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου αναζητείται η χρηματοδότηση.
Διαβάστε ακόμη: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον νέο σταθμό επιβατών στο λιμάνι Σούδας





