Booking.com: Αλλάζει ο αλγόριθμος στις αξιολογήσεις καταλυμάτων – Τι σημαίνει αυτό για τα ξενοδοχεία

4'

Η νέα προσέγγιση της Booking.com, σύμφωνα με τον ειδικό διαδικτυακών κριτικών της εταιρίας τεχνολογικών λύσεων Shiji, Bruno Saragat, είναι ένας νέος αλγόριθμος ο οποίος, μεταξύ άλλων, θα δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στις πρόσφατες κριτικές, όπως συμβαίνει με το GRI της ReviewPro.

Δίνοντας προτεραιότητα στις απόψεις των πιο πρόσφατων επισκεπτών, η Booking.com στοχεύει να παρέχει μια πιο ρεαλιστική και δυναμική αναπαράσταση της απόδοσης κάθε καταλύματος.

Επιπλέον, τα περισσότερα ξενοδοχεία της πλατφόρμας αναμένεται να συγκεντρώνουν υψηλότερο σκορ εντός μιας σχετικά σύντομης χρονικής περιόδου μηνών. Αυτό θα συμβαίνει εξαιτίας του ότι ο νέος αλγόριθμος θα δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην τρέχουσα, σχετική ανατροφοδότηση παρά σε παλαιότερες κριτικές που μπορεί να μην αντικατοπτρίζουν πλέον την πραγματική προσφορά ενός καταλύματος. Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τον κ. Saragat, η βαθμολογία θα είναι πιο αξιόπιστη, χωρίς σημαντικές διακυμάνσεις.

Αυτό σημαίνει ότι για πολλά ξενοδοχεία, ειδικά εκείνα που δρουν προληπτικά στη βελτίωση της ικανοποίησης επισκεπτών, το νέο σύστημα θα μπορούσε να βοηθήσει στην ανάδειξη πρόσφατων βελτιώσεων και θετικών εμπειριών επισκεπτών. Τα καταλύματα που επενδύουν σταθερά σε βελτιώσεις υπηρεσιών τους, στην εκπαίδευση του προσωπικού και στην αφοσίωση των επισκεπτών είναι πιο πιθανό να δουν αυτές τις προσπάθειες να αναγνωρίζονται και να ανταμείβονται στις νέες κριτικές τους στην Booking.com.

Η επίδραση στα ξενοδοχεία

Για τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν ήδη το GRI ως δείκτη, η αλλαγή αυτή θα είναι πολύ ομαλή. Η μεθοδολογία του GRI και η νέα προσέγγιση της Booking.com είναι θεμελιωδώς ευθυγραμμισμένες. Οι αλλαγές στην Booking.com ενισχύουν τις βασικές αρχές που πολλοί χρήστες του GRI έχουν χρησιμοποιήσει εδώ και χρόνια: ότι η χρονική εγγύτητα και η συνάφεια έχουν σημασία και μια πιο ισορροπημένη βαθμολογία ενθαρρύνει γνήσιες βελτιώσεις παρά γρήγορες επιδιορθώσεις.

Για τα ξενοδοχεία που καταγράφουν τη μακροπρόθεσμη μέση βαθμολογία τους ως κύριο δείκτη φήμης, η αλλαγή της Booking.com θα προκαλέσει μεγάλη μετατόπιση. Οι προβλέψεις σχετικά με τον πώς θα διαμορφωθούν οι αξιολογήσεις του ξενοδοχείου που θα εμφανίζει στο εξής η πλατφόρμα, θα βασίζονται σε ένα μέσο όρο πρόσφατων κριτικών.

Η Booking.com δεν έχει κάνει γνωστές όλες τις παραμέτρους του νέου συστήματος αξιολογήσεων, με σκοπό την πρόληψη τακτικών παραπλάνησής του και τη διασφάλιση ότι οι κριτικές των ξενοδοχείων θα είναι αυθεντικές.

Πηγή:tornosnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν