ΕΟΤ | Ενίσχυση της παρουσίας της Κρήτης στην Τουρκική Αγορά

Διακοπές

Η θερμή φιλοξενία και η αυθεντικότητα της Κρήτης εντυπωσίασαν τους έξι τούρκους δημοσιογράφους και influencers, που επισκέφτηκαν το νησί από τις 21 έως τις 26 Ιουνίου 2025, στο πλαίσιο ταξιδίου εξοικείωσης (press trip) που διοργάνωσε το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Τουρκίας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, το Γραφείο Δημόσιας Διπλωματίας και το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη.

Το ταξίδι οργανώθηκε με στόχο την ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης από την Τουρκία στην Κρήτη, μετά και την απευθείας αεροπορική σύνδεση μεταξύ Κωνσταντινούπολης και Ηρακλείου, μέσω Aegean Airlines.

Η επιτυχημένη πρωτοβουλία εντάσσεται στη στρατηγική του Ε.Ο.Τ. για την ενίσχυση της παρουσίας της Κρήτης στην Τουρκική Αγορά με στόχο:

  • την προβολή της τοπικής ταυτότητας, της αυθεντικής φιλοξενίας, της γαστρονομίας και του φυσικού κάλλους του νησιού, αλλά και
  • την υποστήριξη της απευθείας σύνδεσης μεταξύ της Κωνσταντινούπολης και του Ηρακλείου
  • της Κρήτης με την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία, 1,2 εκατομμύρια Τούρκοι τουρίστες επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2024 ενώ το 2025 αναμένεται αύξηση των αφίξεων με τη νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση να συμβάλλει στην ενδυνάμωση των τουριστικών ροών στην Κρήτη.

Οι προσκεκλημένοι δημοσιογράφοι και bloggers, μεταξύ των οποίων μία δημοσιογράφος για θέματα βιωσιμότητας, ταξιδιού και μόδας, δυο σεφ και δυο φωτογράφοι, ξεναγήθηκαν στην ευρύτερη περιοχή του Ηρακλείου και του Αγίου Νικολάου, όπως γράφει το tourismtoday.gr.

Από τις Αρχάνες ως την Κριτσά, από τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού ως τη Σπιναλόγκα, από το Ηράκλειο ως τη λίμνη Βουλισμένη, οι φιλοξενούμενοι απόλαυσαν τη φύση, τα μνημεία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, συμμετέχοντας σε ποικίλες εμπειρίες (παραδοσιακή μαγειρική, οινογευσιγνωσία, γκολφ, βόλτα με σκάφος, παρασκευή αρώματος κ.λπ.).

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η θερμή φιλοξενία των κατοίκων και η αυθεντικότητα του προορισμού, στοιχεία που οι Τούρκοι influencers τόνισαν ως καθοριστικούς παράγοντες για την προώθηση του νησιού στην τουρκική αγορά και προέβαλαν από τις αναρτήσεις τους σε πάνω από δύο εκατομμύρια ακολούθους τους.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης Δρ. Κυριάκος Κώτσογλου δήλωσε:

«Κάθε φιλοξενία επισκεπτών από οποιαδήποτε χώρα, είναι για την Κρήτη μια ευκαιρία να δημιουργήσει νέους πρεσβευτές, ένα παραπάνω όταν πρόκειται για μια αγορά με άνοδο και προοπτική, όπως η γειτονική Τουρκία. Για μας είναι ένα ακόμα ταξίδι εξοικείωσης, γι αυτούς ένα ταξίδι ζωής και εμπειρίας που εμείς την εμπλουτίζουμε με την θεματική μας αρχιτεκτονική και τη φιλοξενία μας, που αποτελεί το βασικό πλεονέκτημα της Κρήτης. Παντού!».

Ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος στον τομέα Τουρισμού στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου Μιχάλης Κλώντζας ανέφερε σχετικά:

«Μέσω αυτής της δράσης συμβάλλουμε ως Περιφέρεια Κρήτης στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του νησιού μας και εργαζόμαστε για την προσέλκυση επισκεπτών υψηλής αξίας από την Τουρκία. Οι συμμετέχοντες δημιουργοί περιεχομένου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την κρητική φιλοξενία και να αποτυπώσουν κάποιες από τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η Κρήτη».

Διαβάστε ακόμη: Χανιά | Στις top 10 παραλίες στον κόσμο και στα παράπονα το Ελαφονήσι

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν