ForwardKeys – Το Ηράκλειο στους top πασχαλινούς προορισμούς στην Ευρώπη

4'

Το Ηράκλειο και η Θεσσαλονίκη ξεχωρίζουν ανάμεσα στους πλέον δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς για την πασχαλινή περίοδο του 2025, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ForwardKeys.

Οι δύο ελληνικές πόλεις καταγράφουν σημαντική αύξηση στη ζήτηση, με άνοδο κατά 0,4 έως 0,5 ποσοστιαίες μονάδες στο μερίδιο των αεροπορικών αναζητήσεων, εδραιώνοντας τη θέση τους στο τουριστικό τοπίο της Άνοιξης.

Η άνοδος αυτή αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση: περισσότεροι Ευρωπαίοι επιλέγουν φέτος ένα ανοιξιάτικο διάλειμμα, με τις αναζητήσεις για πτήσεις στο διάστημα 7-21 Απριλίου να εμφανίζουν αύξηση 36% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Η φετινή – καθυστερημένη – ημερομηνία του Πάσχα συνδυάζεται με καλύτερες καιρικές συνθήκες, κάνοντας τον ήλιο και τη θάλασσα ακόμα πιο ελκυστικά.

Ιδιαίτερα ενισχυμένη παρουσιάζεται η ζήτηση για προορισμούς «ήλιος και παραλία», όπου καταγράφεται αύξηση 59% σε σχέση με πέρυσι. Η ανατολική Μεσόγειος και τα ελληνικά νησιά συγκαταλέγονται στους μεγάλους κερδισμένους, μαζί με την τουρκική και ισπανική αγορά.

Δημοφιλείς οι μεσογειακοί προορισμοί

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, εκτός από το Ηράκλειο και τη Θεσσαλονίκη, έντονη δυναμική παρουσιάζουν και άλλοι μεσογειακοί προορισμοί, όπως η Πάλμα ντε Μαγιόρκα, η Κωνσταντινούπολη και η Αττάλεια. Η ενίσχυση αυτή αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία των μεσογειακών αγορών την περίοδο του Πάσχα, λειτουργώντας παράλληλα ως πρόδρομος για τη θερινή σεζόν.

Οι πόλεις “υποχωρούν” – οι εμπειρίες “ανεβαίνουν”

Αν και οι αστικοί προορισμοί συνεχίζουν να αποτελούν πόλο έλξης, το μερίδιό τους εμφανίζεται ελαφρώς μειωμένο. Πόλεις όπως το Άμστερνταμ, η Γενεύη, το Λονδίνο και το Παρίσι χάνουν έως και 0,9 ποσοστιαίες μονάδες. Η στροφή προς πιο αυθεντικές, βιωματικές εμπειρίες – ιδιαίτερα ανάμεσα στους ταξιδιώτες 18-54 ετών – φαίνεται να παίζει καταλυτικό ρόλο στις επιλογές προορισμού.

Ο Luis Millan, Head of Research στη ForwardKeys, σημειώνει πως «η αύξηση του ενδιαφέροντος για παραθαλάσσιους και μεσογειακούς προορισμούς αντικατοπτρίζει αλλαγές εποχικές αλλά και συμπεριφορικές». Παράλληλα, ο Douglas Quinby, CEO της Arival, τονίζει τη σημασία των εμπειριών στο σχεδιασμό ταξιδιών: «οι ταξιδιώτες – ιδιαίτερα οι νεότερες γενιές – επιλέγουν προορισμούς με βάση τις δραστηριότητες και τις εμπειρίες που προσφέρουν».

Για τους ελληνικούς προορισμούς, τα παραπάνω αποτελούν όχι μόνο ευκαιρία για ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στο Πάσχα, αλλά και σημαντική ένδειξη για τη δυναμική της σεζόν που ακολουθεί.

Πηγή:tornosnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν