Έφυγε από τη ζωή η Κανέλλα Χρυσόγνιδου μετά από 25 χρόνια προσφοράς στην ομάδα
Σε βαρύ πένθος βυθίστηκε η οικογένεια της ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποία ανακοίνωσε με θλίψη την απώλεια της Κανέλλας Χρυσόγνιδου, μιας ανθρώπου που υπηρέτησε τον σύλλογο για περισσότερα από 25 χρόνια.
Με επίσημη ανακοίνωσή της, η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ αποχαιρέτησε τη στενή συνεργάτιδά της, τονίζοντας ότι υπηρέτησε την ομάδα με αφοσίωση, επαγγελματισμό και ήθος, αφήνοντας το δικό της ξεχωριστό αποτύπωμα στην καθημερινότητα του συλλόγου και στις καρδιές όσων συνεργάστηκαν μαζί της.
Παράλληλα, η διοίκηση του Ολυμπιακού εξέφρασε τα ειλικρινή συλλυπητήριά της προς την οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσας.
«Κανέλλα, θα μας λείψεις…», αναφέρει χαρακτηριστικά το συγκινητικό μήνυμα με το οποίο η ΚΑΕ Ολυμπιακός αποχαιρέτησε μία γυναίκα που συνέδεσε το όνομά της με την πολυετή πορεία της ομάδας.
Hashtags: #Ολυμπιακός #OlympiacosBC #ΚανέλλαΧρυσόγνιδου #Μπάσκετ #Πένθος #Αθλητικά #Ειδήσεις








