Χανιά | «Αποδεκτή η πρόσκληση» λέει ο Μπέας στην πρόσκληση Σημανδηράκη

Μπέας

Ο διοικητής του Νοσοκομείου ανοίγει τη συζήτηση για το μέλλον της δημόσιας υγείας

Τη συμμετοχή του στην ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χανίων για το Γενικό Νοσοκομείο Χανίων επιβεβαίωσε ο διοικητής του ιδρύματος, Γιώργος Μπέας, υπογραμμίζοντας ότι η διαδικασία αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για ουσιαστικό διάλογο γύρω από τις προκλήσεις και τις προοπτικές της δημόσιας υγείας στη Δυτική Κρήτη.

Στην τοποθέτησή του, ο κ. Μπέας επισημαίνει ότι η συζήτηση δεν θα πρέπει να περιοριστεί μόνο στην καταγραφή των προβλημάτων, αλλά να αναδείξει και το σημαντικό έργο που επιτελεί καθημερινά το Νοσοκομείο Χανίων, το οποίο διαθέτει 500 κλίνες και περισσότερους από 1.100 εργαζόμενους, αποτελώντας βασικό πυλώνα υγειονομικής κάλυψης για κατοίκους και επισκέπτες της περιοχής.

Παράλληλα, αναγνωρίζει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το σύστημα υγείας, με αιχμή τις ελλείψεις προσωπικού και τις προκλήσεις στελέχωσης συγκεκριμένων ειδικοτήτων, τονίζοντας ότι το υψηλό κόστος στέγασης και διαβίωσης στα Χανιά αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την προσέλκυση νέων επαγγελματιών υγείας.

Ο διοικητής του Νοσοκομείου υπογραμμίζει την ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού για την ενίσχυση του ιδρύματος, με στόχο τη διατήρηση και περαιτέρω ανάπτυξη ενός σύγχρονου, ισχυρού και επαρκώς στελεχωμένου δημόσιου νοσοκομείου, αντάξιου των αναγκών της κοινωνίας της Δυτικής Κρήτης.

Κλείνοντας, δηλώνει ότι θα συμμετάσχει στη συνεδρίαση με διάθεση συνεργασίας και τεκμηριωμένης παρέμβασης, δίνοντας έμφαση στον σεβασμό προς εργαζόμενους, ασθενείς και το σύνολο της τοπικής κοινωνίας.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης του κ. Μπέα: 

Η ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χανίων την Τρίτη 23 Ιουνίου για το Γενικό Νοσοκομείο Χανίων αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για έναν ουσιαστικό και τεκμηριωμένο δημόσιο διάλογο και δεν πρέπει να εξελιχθεί σε μια ακόμη καταγραφή προβλημάτων ούτε σε μια άσκηση επικοινωνιακής διαχείρισης. Είναι μια ευκαιρία να ενημερωθούν οι πολίτες για το τεράστιο έργο που επιτελεί καθημερινά το Νοσοκομείο Χανίων, ένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της χώρας, με 500 κλίνες και περισσότερους από 1.100 εργαζόμενους.

Ένας οργανισμός που αποτελεί τον βασικό πυλώνα της δημόσιας υγείας στη Δυτική Κρήτη, εξυπηρετώντας εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους και επισκέπτες κάθε χρόνο. Η συζήτηση αυτή οφείλει να αναδείξει την εμπιστοσύνη που δικαιούται να απολαμβάνει το νοσοκομείο από την τοπική κοινωνία, καθώς και την εκτίμηση και τον σεβασμό προς το έργο όλων των εργαζομένων του, ιατρών, νοσηλευτών, διοικητικών, τεχνικών και λοιπού προσωπικού, οι οποίοι καθημερινά δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό κάτω από συχνά δύσκολες συνθήκες. Οι ελλείψεις σε νοσηλευτικό προσωπικό, οι δυσκολίες στελέχωσης συγκεκριμένων ιατρικών ειδικοτήτων και η αυξανόμενη πίεση στις υπηρεσίες υγείας αποτελούν υπαρκτά προβλήματα που απαιτούν λύσεις. Δεν μπορεί να ζητάμε από νέους γιατρούς και νοσηλευτές να επιλέξουν τα Χανιά όταν το κόστος στέγασης και διαβίωσης απορροφά μεγάλο μέρος του εισοδήματός τους. Δεν μπορεί να συζητάμε για προσλήψεις χωρίς να συζητάμε για το πώς θα μπορέσουν οι άνθρωποι αυτοί να ζήσουν αξιοπρεπώς στον τόπο που καλούνται να υπηρετήσουν. Η ανάλυση των Δυνατών Σημείων , των Αδυναμιών , των Ευκαιριών και των Απειλών μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην αποτύπωση της πραγματικότητας. Οι δυνάμεις του νοσοκομείου είναι γνωστές. Οι αδυναμίες επίσης. Το ζητούμενο είναι αν θα αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες ή αν θα επιτρέψουμε στις απειλές να καθορίσουν το μέλλον του.

Η κοινωνία των Χανίων αξίζει ένα ισχυρό δημόσιο νοσοκομείο. Και οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου αξίζουν κάτι περισσότερο από ευχαριστίες: αξίζουν τις προϋποθέσεις που θα τους επιτρέψουν να συνεχίσουν να προσφέρουν με ασφάλεια, αξιοπρέπεια και προοπτική. Στόχος μας οφείλει να είναι η διατήρηση και περαιτέρω ανάπτυξη ενός ισχυρού, σύγχρονου και επαρκώς στελεχωμένου δημόσιου νοσοκομείου, αντάξιου των αναγκών της κοινωνίας της Δυτικής Κρήτης. Με αυτή τη λογική θα συμμετάσχω στη συνεδρίαση, συμβάλλοντας στον διάλογο με σεβασμό προς τους εργαζόμενους, τους ασθενείς και την κοινωνία που υπηρετεί το Γενικό Νοσοκομείο Χανίων.

Hashtags: #Χανιά #ΝοσοκομείοΧανίων #ΓιώργοςΜπέας #ΔημοτικόΣυμβούλιο #ΔημόσιαΥγεία #Υγεία #ΔυτικήΚρήτη #ΕργαζόμενοιΥγείας #Κρήτη #stinpena

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν