Χανιά | Χυδαία επίθεση στη νεκρή Σταυρούλα από τη σύζυγο του δολοφόνου – Απαράδεκτες εκφράσεις εναντίον της

Σταυρούλα

Για 22 μέρες ήταν εξαφανισμένη η Σταυρούλα Λεβεντάκη, με τις αρχές από την πρώτη στιγμή να θεωρούνβασικό ύποπτο της υπόθεσης τονενοικιαστή του σπιτιού της 45χρονης, στα Χανιά.

Έπειτα από ενδελεχείς έρευνες η αστυνομία κατάφερε να βρει αποδεικτικά στοιχεία στη μοιραία μονοκατοικία και να προχωρήσει στη σύλληψη του 43χρονου, ο οποίος ομολόγησε ότι διέπραξε την δολοφονία της γυναίκας δίνοντας συγκλονιστικές λεπτομέρειες στην περιγραφή του.

Λίγες ώρες μετά από την ομολογία του δράστη της δολοφονίας της 45χρονης, το Live News επικοινώνησε με την σύζυγο του 43χρονου δράστη, η οποία διέμενε μαζί του στο σπίτι του φονικού, στα Χανιά. Στις δηλώσεις της, η ίδια εμφανίστηκε ιδιαιτέρως προκλητική, ενώ συνεχίζει να υπερασπίζεται την αθωότητα του καθομολογία δράστη συζύγου της. Μάλιστα, δε δίστασε να προχωρήσει σε μία πρωτοφανή επίθεση προς τη δολοφονημένη Σταυρούλα.

Η εξοργιστική στάση της συζύγου του 43χρονου και οι απίστευτοι χαρακτηρισμοί που εξαπέλυσε προς το θύμα, προκάλεσαν την οργή του αδελφού της Σταυρούλας Λεβεντάκη, ο οποίος προειδοποιεί με μηνύσεις, γράφει το documentonews.

«Δεν είναι δολοφόνος ο άντρας μου»

Η ίδια κατά τους καλοκαιρινούς μήνες έφευγε από εκεί και δούλευε σεζόν με αποτέλεσμα ο δράστης να μένει εκεί μόνος του. Η άτυχη Σταυρούλα Λεβεντάκη, είχε πάει στο σπίτι το οποίο νοίκιαζε στον 43χρονο στα Χανιά, προκειμένου να το ελέγξει. Ωστόσο, εκείνη τη μέρα θα έχανε τη ζωή της.

Από την πλευρά της, η σύζυγος του 43χρονου καθομολογία δράστη μίλησε στο Live News, λέγοντας ότι η υπόθεση έχει πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης:

«Όχι να τον πιέσω! Να του πω: ”Αγάπη μου, δεν έχεις κάτι να κρύψεις. Έχεις μπλέξει… σε έχουνε μπλέξει. Και πρέπει να μιλήσεις”. Όχι να τον πιέσω. Τον ξέρω. Ποιος είναι ο άντρας μου, τον ξέρω 25 χρόνια, δεν τον ξέρω από χθες. Και τον ξέρουνε κι όλα τα Χανιά και τον ξέρουνε παντού και δεν έχει πειράξει μυρμήγκι! Και αυτό πρέπει να βγει. Και αυτό πρέπει να ψαχτεί. Και θα ψαχτεί, να είμαστε σίγουροι ότι η αλήθεια θα φανεί. Για τον άνθρωπό μου εγώ, η οικογένειά μας, όλοι, που τον λατρεύουμε και μας λατρεύει.

Δεν είχε ούτε σκέψη να κάνει κάτι τέτοιο. Ούτε περνάει από το μυαλό μας, ούτε είναι τέτοιος άνθρωπος, ούτε είχε δείξει τέτοιες ενδείξεις. Για ποιο λόγο τον κατηγορούνε; Δεν είχε κίνητρο, δεν είχε συμφέρον… Εμείς 2,5 χρόνια αποδεδειγμένα θα φανούν αυτά, έχουμε βγάλει άδειες να φτιάξουμε το δικό μας σπίτι, θα φεύγαμε από εκεί.

Έχουμε σχέδια, έχουμε όνειρα, έχουμε τα πάντα. Είναι μία πλεκτάνη που του έχουν στήσει και θα αποδειχτεί, η αλήθεια θα φανεί. Είμαι σίγουρη και βέβαιη, ο άντρας μου είναι αθώος. Τον υποστηρίζω μέχρι θανάτου, η οικογένειά του, όλοι.

Όλα τα Χανιά μπορείτε να ρωτήσετε, όλη την εταιρεία που δουλεύουν 60 άτομα, που δούλευε 20 χρόνια στην ίδια εταιρεία. Να ρωτήσουν, να τα ψάξουν αυτά. Η αλήθεια θέλω να φανεί. Κι αν είναι αυτός, τότε ναι, να πληρώσει! Γιατί εμείς έχουμε μάθει, ό,τι κάναμε, το τίμημα να το πληρώνουμε. Είμαστε τέτοιοι άνθρωποι. Αλλά δεν είναι ο άντρας μου. Κρύβονται άλλοι από πίσω.

Εγώ δεν μπορώ να πω ονόματα και ανθρώπους. Αυτά θα τα πούνε αυτοί που θα τα βρούνε. Αλλά θέλω να ψαχτούνε και θα ψαχτούνε. Γιατί εγώ τα όνειρά μας, τα σχέδιά μας, δεν μπορώ να τα αφήσω στη μέση. Εμείς το Σεπτέμβρη, τον Οκτώβρη ξεκινήσαμε το σπίτι μας, που περιμέναμε 20 χρόνια τώρα που είμαστε μαζί για να το φτιάξουμε και να μπούμε μέσα. Εμένα ο άντρας μου δεν είχε λόγους να κάνει τέτοια πράγματα», είπε η σύζυγος του 43χρονου.

Απαντώντας σε ερώτηση για ποιον λόγο ομολόγησε το έγκλημα εάν δεν το διέπραξε εκείνος, η σύζυγό του ανέφερε: «Γιατί κινδύνευε η ζωή του! Το είπε. Κινδύνευε η ζωή του.

Και αυτός, άμα του πούνε ότι κινδυνεύει η ζωή του, ή εγώ, ή η αδερφή του, ή οι κόρες μας… δίνει τη ζωή του για εμάς. Είναι 100%, 1.000%, 1.000.000% αυτό ακριβώς που σου λέω(ότι τον απειλούσαν). Ακριβώς αυτό που σου λέω. Δεν είχαμε μιλήσει, γιατί ήταν συνέχεια χωρίς κινητό. Αλλά καταλαβαίνω τι συμβαίνει… Του το παίρνανε, δεν τον αφήνανε να μιλήσει!

Χάλια ήτανε. Πολύ χάλια! Και πολύ τρομαγμένος… Και είπε: ”Φοβάμαι για τη ζωή μου”. Και θα το πάρει όλο πάνω του, είμαι σίγουρη. Γιατί ξέρω, ότι μπορεί να του έχουνε πει: ”Αν δεν το πάρεις εσύ πάνω σου, θα το πάρει η οικογένειά σου”. Κι αυτός για ‘μας πάντα δίνει τη ζωή του. Το ξέρουμε αυτό».

«Ο άντρας μου να πάει με την 45χρονη; Αυτή βρωμούσε και ζωντανή»

Ενώ για τη Σταυρούλα Λεβεντάκη είπε: «Ναι μωρέ, τη θυμάμαι. Αφού ερχότανε, έκανε τσεκ στο σπίτι… Εντάξει, ήταν μια περίεργη γυναίκα, εννοείται. Δεν ήτανε 100% (στα συγκαλά της). Ήταν παράξενος άνθρωπος.

Αλλά εμείς πηγαίναμε με τα νερά της. Στους λογαριασμούς μας ήμασταν τυπικοί, όλα αυτά θα αποδειχθούν. Ούτε μέρα, ούτε στιγμή δεν αργήσαμε να της πληρώνουμε τα ενοίκιά της, τα νερά της, τα ρεύματά της, ό,τι μας έλεγε. Στο όνομά μας. Το σπίτι πεντακάθαρο, περιποιημένο… Είμαστε δυο άνθρωποι σε τόσο μεγάλο σπίτι, που της το είχαμε πει κιόλας: ”Εντάξει, δεν το χρειαζόμαστε, αλλά εντάξει, αφού θέλεις να το νοικιάσεις ολόκληρο, το παίρνουμε”. Τι να κάνουμε; Εμείς έτσι κι αλλιώς, άλλο ένα συμβόλαιο θέλαμε. Τρία χρόνια ήμασταν, θέλαμε άλλα τρία χρόνια και μετά, της λέω, έτσι κι αλλιώς θα φύγουμε, πάμε στο δικό μας. Δεν έχουμε λόγο να κάτσουμε εδώ!

Αυτά είναι βλακείες! Εγώ με τον άντρα μου δεν είχα καθόλου κακή σχέση, είμαστε άριστα. Τα είχαμε συζητήσει όλα αυτά. Κι εγώ του λείπω το καλοκαίρι, και όλα αυτά, αλλά εμείς μιλούσαμε 10 φορές την ημέρα στο τηλέφωνο. Ο άντρας μου είχε κάνει εφαρμογή και έβλεπα ανά πάσα ώρα και στιγμή πού είναι το κινητό του! Είναι αυτά πράγματα που λένε; Να κάνει σχέση αυτός με αυτή;

Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό, δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω… Και πώς ήταν αυτή; Βρωμούσε και ζωντανή, να το πω και στα ίσια!

Ο άντρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος. Γιατί του είχα εμπιστοσύνη και μου είχε εμπιστοσύνη. Επειδή κι εγώ είμαι μακριά, κι αυτός είναι μακριά 5 μήνες το καλοκαίρι. Ένας άνθρωπος που ήθελε να κάνει ερωτικές μ@@@ιες, δεν θα τον έβρισκα ανά πάσα στιγμή στο κινητό όποτε τον έπαιρνα. Ποτέ δεν υπήρξε να τον πάρω τηλέφωνο και να μη μου απαντήσει».

Απαντώντας σε ερώτηση για το εάν τα στοιχεία της εφαρμογής μέσω της οποίας μπορούσε να δει πού βρίσκεται ο σύζυγός της τα ζήτησε η αστυνομία, η ίδια απάντησε: «Όχι, όχι… δεν μου τα ζήτησαν. Όλα θα βρεθούνε. Αλλά χρειάζεται υπομονή».

Όσα είπε για τα βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας

Η σύζυγος του 43χρονου μίλησε και για το βίντεο στο οποίο συνομιλούσε με τον αδελφό της Σταυρούλας:

«Και βλέπετε φανερά με τα βίντεο, πρώτη φορά στη ζωή μου εγώ συναντήθηκα μαζί του, γιατί έφευγα εκείνη την ώρα από το σπίτι μου κι έψαχνε αυτός κάτι ηχεία και κάτι συγκεκριμένα… Και του λέω: ”Αν θες, έλα να σου ανοίξω και όλο το σπίτι, να μπεις μέσα να κοιτάξεις μωρέ, μήπως της κάναμε…” Και άρχισε, και μου ‘λεγε… μου ‘λεγε… Και κάποια στιγμή κάνω κι εγώ: ”Παναγία μου!” Το βλέπετε, το είδατε… Είναι εκπληκτικά αυτά. Δεν τα ‘ξερα αυτά… Πρώτη φορά τα άκουσα. Τι ήτανε… Στημένο ήταν αυτό τότεαπό τις 2 Φλεβάρη; Δεν ήτανε στημένο! Μην τα βγάζουνε στημένα».

Σε ερώτηση εάν η ίδια είχε πρόσβαση στις κάμερες του σπιτιού απάντησε: «Εγώ όχι. Γιατί τις είχαμε βάλει τώρα τελευταία και έλεγα στις κόρες μου… ”Έλα μωρέ, να μου τις φτιάξετε, έλα να μου τις φτιάξετε”. Ε, τελικά δεν ήρθε, έφυγα εγώ. Εντάξει, δεν με νοιάζει κιόλας.

Είχα εμπιστοσύνη στον άντρα μου, δεν με ένοιαζε, είχε ο ένας, είναι οκ. Αλλά, του έλεγα: ”Φτιάξε μου τες κι εμένα” και το είχαμε πει. Αλλά, εντάξει, δεν πρόλαβε. Έφυγα… Γι’ αυτό το λόγο, όχι τίποτα άλλο. Δεν ήταν κάτι να σκεφτούμε. ”Παναγία μου!” Προς Θεού! Την είχαμε ενημερώσει, γιατί οτιδήποτε το παραμικρό…

Επειδή ήταν πάρα πολύ περίεργη, το οτιδήποτε θα κάναμε, και μια πρόκα να βάζαμε στον τοίχο, την ρωτούσαμε. Της λέγαμε: ”Ξέρω γω… θα βάλουμε κάμερα”. ”Α, εντάξει, εντάξει”, ξέρω ‘γω. Συμφωνεί. ”Ναι, ναι”. Οκ τη βάλαμε. Γιατί θα κάναμε τρύπα στον τοίχο, και ξέρεις… αυτό μπορεί να την ενοχλούσε. Τα πάντα τη ρωτούσαμε, τα πάντα! Αλλά δεν κάναμε και τίποτα άλλο, θέλω να σου πω, αλλά οκ».

«Θα κάνω μήνυση στην σύζυγο του δολοφόνου»

«Δεν είμαι δικαιωμένος, ούτε ευχαριστημένος, γιατί η αδερφή μου δε θα γυρίσει. Αυτός, εντάξει, δεν ξέρω τι ποινή θα φάει. Θα ήθελα κάτι πολύ χειρότερο γι’ αυτόν σίγουρα.

Ο 43χρονος με πήρε τηλέφωνο, αφού τον είχε καλέσει η ασφάλεια και τον είχε ανακρίνει, για να μου πει ότι αυτός, είναι η πρώτη του επαφή με αστυνομίες και ότι είναι ένας ήσυχος άνθρωπος και ότι, ενώ ήταν όλα καλά, ξαφνικά έχει αναστατωθεί η ζωή του και τα λοιπά. Και μάλιστα μου ‘πε ότι θα πετάξει τις κάμερες και τις κάρτες, για να ησυχάσει η ζωή του. Και φυσικά αυτό ήτανε… σαν ομολογία του για μένα.

Εντάξει, ευτυχώς… που είναι αυτός ο άνθρωπος -πλέον για μένα εκτός από δολοφόνος και ελεεινός- αυτός, και η γυναίκα του πλέον γιατί άκουσα λίγο πριν… είναι και ανόητοι ευτυχώς. Και καίγονται μόνοι τους. Δηλαδή αυτό το βίντεο που σας στείλανε και δείχνει εμένα έξι δευτερόλεπτα, γιατί είναι έξι δευτερόλεπτα και όχι δύο -επειδή είχανε γενικά κάποιο μπέρδεμα- ναι, είναι έξι δευτερόλεπτα.

Αυτό το βίντεο τους καίει. Γιατί στην ουσία δείχνει ότι το προσχεδιάζανε, να με φέρουνε σε δύσκολη θέση. Όχι ίσως για να σκοτώσουν την αδερφή μου, αλλά για να με φέρουν εμένα σε δύσκολη θέση» είπε μιλώντας στο Live News ο αδερφός της Σταυρούλας Λεβεντάκη.

Και συμπλήρωσε: Και η γυναίκα του επίσης, η οποία θα μηνυθεί, εννοείται, για αυτά που λέει για την αδερφή μου. Γιατί τουλάχιστον, αν δε σέβεται ότι έχει χαλάσει ένα σπίτι και το δικό της και το δικό μας, και ο άντρας της είναι στη φυλακή, τουλάχιστον θα μπορούσε να μιλάει λίγο καλύτερα».

Για το φονικό ο ίδιος υποστήριξε ότι: «Θα μπορούσε η αδερφή μου να ‘χε δει και κάτι, απ’ τη στιγμή που αυτός είχε σχέση με ναρκωτικά και τα λοιπά, να είδε κάτι μέσα στο σπίτι. Γιατί αυτός τώρα το τι λέει, πλέον δε με ενδιαφέρει καθόλου. Είναι ένας χρήστης ουσιών που σαφώς το μυαλό του δεν είναι εντάξει. Μπορεί αυτός μετά απ’ αυτό που έκανε να ήτανε νηφάλιος, αλλά την ώρα που το ‘κανε και που έγινε η φασαρία δεν ξέρω πώς ήταν αυτός».

«Ήθελα να πω επίσης ότι, όσοι βγήκανε και μιλήσανε -και φαίνεται ότι είναι ανόητοι- ότι καλό είναι να ασχοληθούνε με τη δικιά τους την καμπούρα. Γιατί εγώ δεν ασχολήθηκα τόσες μέρες. Δεν είπα τίποτα γιατί εγώ ήθελα να βρω την αδερφή μου. Αλλά πλέον εντάξει, δηλαδή τελειώνει το ένα και βρίσκουν κάτι άλλο να πούνε μετά.Πάντα είμαι εγώ ο ένοχος. Δεν ξέρω για ποιο λόγο πρέπει να ασχολούνται τόσο πολύ μαζί μου.

Αυτοί οι άνθρωποι – δεν μιλάω για τους ανώνυμους μόνο, θα πω και για αυτούς που βγαίνουνε και παριστάνουνε κάποιους που δεν είναι – ότι κάνουνε ζημιά, όχι στους… στους κοινούς σε εμάς και τα λοιπά. Κάνουνε και στους επαγγελματίες σε σας. Γιατί κάνουνε πράγματα που μετά τα ενοχλούνε και τις δικές σας έρευνες.

Οι άνθρωποι που δεν είναι, που δεν είναι επαγγελματίες, πρέπει να απομακρύνονται απ’ το χώρο για μένα, σε όλα τα επαγγέλματα. Και του δημοσιογράφου», είπε κλείνοντας.

Διαβάστε ακόμη: Χανιά | Μοιραίο το χτύπημα στο κεφάλι της Σταυρούλας με το κούτσουρο – Τι αναφέρει το πόρισμα του ιατροδικαστή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν