Πως πέθανε η 36χρονη γιατρός στη γέννα του παιδιού της – «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας»

Βαρύ πένθος έχει σκορπίσει στη Μυτιλήνη η είδηση του θανάτου της 36χρονης γιατρού Μάγδας Πασβούρη, η οποία έχασε τη ζωή της έπειτα από σοβαρές επιπλοκές που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του τοκετού.

Η άτυχη γυναίκα, ιδιαίτερα αγαπητή στην τοπική κοινωνία και στο νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, έφερε στον κόσμο το παιδί της, ωστόσο η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε δραματικά λίγες ώρες αργότερα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η 36χρονη νοσηλευόταν στη Μαιευτική Κλινική του νοσοκομείου όταν εκδηλώθηκαν σοβαρές επιπλοκές, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί και να διασωληνωθεί στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Οι γιατροί κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για τη σταθεροποίησή της, ενώ αποφασίστηκε η επείγουσα αεροδιακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας.

Ωστόσο, παρά την κινητοποίηση των αρμόδιων υπηρεσιών και ενώ όλα ήταν έτοιμα για τη μεταφορά της, η νεαρή γιατρός υπέκυψε, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της, τους συναδέλφους της και ολόκληρη την τοπική κοινωνία.

Η Μάγδα Πασβούρη εργαζόταν επί σειρά ετών στη Μονάδα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, όπου είχε κερδίσει την εκτίμηση και τον σεβασμό συναδέλφων και ασθενών. Όσοι τη γνώριζαν κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο με ήθος, επαγγελματισμό και μόνιμο χαμόγελο, που ξεχώριζε για την προσφορά και την αφοσίωσή της στο λειτούργημα της ιατρικής.

Οι ακριβείς συνθήκες που οδήγησαν στην τραγική κατάληξη αναμένεται να διευκρινιστούν από τις αρμόδιες αρχές, ενώ το νεογέννητο παιδί της βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο της σκέψης και της συμπαράστασης όλων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν