Ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το Νοσοκομείο – Η εικόνα που έδωσε ο Μπέας για τις “μάχες”, τα έργα και τα προβλήματα…

Μπέας

Νοσοκομείο Χανίων: Τα μεγάλα έργα που αλλάζουν τον χάρτη της Υγείας – Τι αποκάλυψε ο διοικητής στο Δημοτικό Συμβούλιο

Ένα εκτεταμένο σχέδιο αναβάθμισης του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων, αλλά και τις μεγάλες προκλήσεις που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει το δημόσιο σύστημα υγείας, παρουσίασε ο διοικητής του ιδρύματος Γιώργος Μπέας κατά την ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χανίων.

Ο διοικητής χαρακτήρισε το Νοσοκομείο Χανίων ως τον βασικό πυλώνα υγειονομικής περίθαλψης της Δυτικής Κρήτης, επισημαίνοντας ότι εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες και επισκέπτες κάθε χρόνο, διαθέτοντας 500 ανεπτυγμένες κλίνες και περισσότερους από 1.100 εργαζόμενους.

Στο επίκεντρο της τοποθέτησής του βρέθηκαν τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να αναβαθμίσουν σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Ξεχωρίζει η δημιουργία του νέου Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών, συνολικού προϋπολογισμού 4,2 εκατ. ευρώ, το οποίο θα υπερδιπλασιάσει τους διαθέσιμους χώρους και θα περιλαμβάνει Κέντρο Τραύματος, ΤΕΠ Λοιμωδών, νέες υποδομές και σύγχρονο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό. Η ολοκλήρωση του έργου τοποθετείται τον Σεπτέμβριο του 2026.

Παράλληλα, προχωρούν σημαντικές επενδύσεις σε εξοπλισμό και υποδομές, όπως η νέα Μονάδα Εντατικής Θεραπείας έξι κλινών μέσω δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, η προμήθεια ψηφιακού στεφανιογράφου – αγγειογράφου, ενεργειακές αναβαθμίσεις και εκσυγχρονισμός κρίσιμων εγκαταστάσεων του νοσοκομείου.

Ο κ. Μπέας υπογράμμισε ότι το Νοσοκομείο Χανίων συγκαταλέγεται στα πλέον επιβαρυμένα της χώρας, σημειώνοντας πως το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών βρίσκεται μεταξύ των πρώτων πανελλαδικά σε αριθμό προσελεύσεων και αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ελλάδα μεταξύ των νοσοκομείων που εφημερεύουν σε καθημερινή βάση.

Ωστόσο, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις σοβαρές δυσκολίες στελέχωσης που αντιμετωπίζει το ίδρυμα. Οι ελλείψεις σε νοσηλευτές, παθολόγους, αναισθησιολόγους και επειγοντολόγους παραμένουν σημαντικές, με τον διοικητή να επισημαίνει ότι πρόκειται για πρόβλημα που δεν αφορά μόνο τα Χανιά ή την Ελλάδα, αλλά ολόκληρη την Ευρώπη.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο υψηλό κόστος ζωής και στη στεγαστική κρίση που επικρατεί στα Χανιά, τα οποία λειτουργούν αποτρεπτικά για την προσέλκυση νέων επαγγελματιών υγείας. Όπως τόνισε, χωρίς ουσιαστικά κίνητρα στέγασης και παραμονής προσωπικού, η κάλυψη των κενών θέσεων θα συνεχίσει να αποτελεί μια διαρκή πρόκληση.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο διοικητής υπερασπίστηκε το έργο των εργαζομένων του νοσοκομείου, σημειώνοντας ότι παρά τα προβλήματα, το ίδρυμα συνεχίζει να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας και να ανταποκρίνεται στις αυξημένες ανάγκες της Δυτικής Κρήτης, καλώντας όλους τους φορείς να συμβάλουν στην περαιτέρω ενίσχυση και ανάπτυξή του.

Ηashtags: #ΝοσοκομείοΧανίων #ΓιώργοςΜπέας #Χανιά #Υγεία #ΔημοτικόΣυμβούλιο #Κρήτη #ΕΣΥ #ΝέοΤΕΠ #ΜΕΘ #ΔυτικήΚρήτη #Επικαιρότητα #stinpena

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν