Ερώτηση από τον Δημοτικό Σύμβουλο Λευτέρη Κοκογιαννάκη για απασχόληση ατόμων ΑμεΑ σε υπηρεσίες του Δήμου Χανίων

Την πρόσληψη ατόμων με αναπηρία στις υπηρεσίας του δήμου έβαλε κατά την διάρκεια της συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Λευτέρης Κοκογιαννάκης.

Στην απάντηση που έδωσε ο Γ.Γ του δήμου κ. Φραγκεδάκης είπε πως στο παρελθόν είχαν απασχοληθεί άτομα με αναπηρία σε υπηρεσίες του δήμου Χανίων. Είπε επίσης πως στις προθέσεις της δημοτικής αρχής είναι να απασχοληθούν και τώρα άτομα ΑμεΑ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν