Την πρόσληψη ατόμων με αναπηρία στις υπηρεσίας του δήμου έβαλε κατά την διάρκεια της συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Λευτέρης Κοκογιαννάκης. Στην απάντηση που έδωσε ο Γ.Γ του δήμου κ. Φραγκεδάκης είπε πως στο παρελθόν είχαν απασχοληθεί...
//
Στην Πένα είναι η νέα ειδησεογραφική επιλογή στο διαδίκτυο για τα Χανιά και την Κρήτη.