Κατανάλωση-ρεκόρ στον Αποκόρωνα | Μία παροχή «έκαψε» πάνω από 7.000 τόνους νερού σε έναν χρόνο

Κουκιανάκης

Σαφές μήνυμα κατά της αλόγιστης χρήσης νερού στέλνει ο Δήμαρχος Αποκορώνου Χαράλαμπος Κουκιανάκης, φέρνοντας στο προσκήνιο περίπτωση οικιακής παροχής που κατέγραψε κατανάλωση 7.151 τόνων νερού μέσα σε έναν χρόνο, ποσότητα που αντιστοιχεί σε περίπου 20 τόνους ημερησίως.

Όπως επισημαίνεται από τη δημοτική αρχή, παρά το γεγονός ότι η κατάσταση στην υδροδότηση της περιοχής έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, χάρη σε παρεμβάσεις της ΔΕΥΑ Αποκορώνου και έργα ενίσχυσης των δικτύων, οι διαθέσιμοι υδάτινοι πόροι εξακολουθούν να απαιτούν ορθολογική διαχείριση.

Ο κ. Κουκιανάκης υπογραμμίζει ότι το νερό αποτελεί κοινωνικό αγαθό και όχι ανεξάντλητο πόρο, σημειώνοντας πως η υπερβολική κατανάλωση από μεμονωμένες παροχές δεν μπορεί να θεωρείται ούτε φυσιολογική ούτε αποδεκτή, ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπου η εξοικονόμηση νερού αποτελεί βασική προτεραιότητα.

Παράλληλα, αναφέρεται στο κλιμακωτό τιμολόγιο της ΔΕΥΑΑ, τονίζοντας ότι εφαρμόζεται ως εργαλείο περιορισμού της σπατάλης και προστασίας του δημόσιου συμφέροντος και όχι για εισπρακτικούς λόγους. Όπως σημειώνει, η μεγάλη πλειοψηφία των δημοτών καταναλώνει νερό με μέτρο, ενώ περισσότερες από 7.500 παροχές απολαμβάνουν χαμηλή τιμολόγηση για τη βασική οικιακή κατανάλωση.

«Το νερό δεν είναι προνόμιο των λίγων», τονίζει ο Δήμαρχος Αποκορώνου, διαμηνύοντας ότι η δημοτική αρχή θα συνεχίσει τόσο τις επενδύσεις στις υποδομές όσο και τις πρωτοβουλίες για τη διασφάλιση της δίκαιης πρόσβασης όλων των πολιτών σε έναν πολύτιμο φυσικό πόρο.

Hashtags: #Αποκόρωνας #ΧαράλαμποςΚουκιανάκης #ΔΕΥΑΑ #Νερό #Υδροδότηση #Κρήτη #Περιβάλλον #ΔιαχείρισηΥδάτων #ΤοπικήΑυτοδιοίκηση #Επικαιρότητα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ειδήσεις σήμερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν