Συνεχίστηκε σήμερα Παρασκευή (26/06) η δίκη για την συγκλονιστική υπόθεση του θανάτου του τρίχρονου Άγγελου, που κακοποιήθηκε βάναυσα από τη μητέρα και τον σύντροφό της, στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Σημειώνεται ότι σήμερα ήταν προγραμματισμένες οι απολογίες της μητέρας και του 44χρονου τότε συντρόφου της, ωστόσο ο τελευταίος επικαλούμενος λόγους υγείας δεν βρέθηκε στα δικαστήρια.
Η δίκη ξεκίνησε με την κατάθεση καθηγητή Ψυχιατρικής, που κατέθεσε ως μάρτυρας υπεράσπισης της μητέρας, υποστηρίζοντάς πως η 27χρονη παρουσιάζει νοητική στέρηση, κάτι που διαπίστωσε μετά από τρεις φορές την εξέτασε εντός των φυλακών.
Τι είπε για τον βιολογικό πατέρα του παιδιού
Η μητέρα του παιδιού, στην απολογία της ισχυρίστηκε μεταξύ άλλων πως βιολογικός πατέρας του Άγγελου άρχισε να την κακοποιεί, ακόμη και όσο ήταν έγκυος. Όπως είπε, της μιλούσε άσχημα, τη ζήλευε και τη χτυπούσε, χωρίς όμως η ίδια να καταγγείλει τα περιστατικά στις Αρχές.
Αναφερόμενη στον μικρό Άγγελο, υποστήριξε ότι ο βιολογικός πατέρας του παιδιού τον είχε χτυπήσει επειδή, όπως είπε, το παιδί δεν τον πλησίαζε. «Το έβαλε κάτω στο πάτωμα και το χτυπούσε με χαστούκια», ανέφερε, προσθέτοντας ότι η ίδια τον έσπρωξε και του είπε να φύγει από το παιδί, ενώ σύμφωνα πάντα με την ίδια, ο άνδρας χτύπησε και εκείνη μετά το συμβάν, γράφει το cnn.gr.
«Μου έλεγε πως “καίει το παιδί για να βάλει μυαλό”»
Όσον αφορά τον τότε σύντροφό της, υποστήριξε ότι στην αρχή το παιδί κοιμόταν μαζί τους στο διπλό κρεβάτι, ενώ στη συνέχεια περιέγραψε σοβαρά περιστατικά κακοποίησης, αποδίδοντάς τα στον τότε σύντροφό της.
Όπως είπε, «δεν ξέρω τι τον έπιασε μετά, πήρε το ξύλο της κούνιας και τον είδα να χτυπάει το παιδί στα χέρια και στα γόνατα, επειδή ήταν ζωηρός». Παράλληλα, ανέφερε ότι ο ίδιος της έλεγε πως «καίει το παιδί για να βάλει μυαλό», προσθέτοντας ότι η ίδια δεν είχε δει ποτέ άμεσα τις πράξεις αυτές.
Σε ερώτηση για το γιατί δεν πήγε το παιδί στο νοσοκομείο, απάντησε ότι το νοσηλευτικό ίδρυμα ήταν μακριά.«Πώς να πάω στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά», φέρεται να είπε χαρακτηριστικά.
Για το πρωί της 25ης Ιανουαρίου είπε ότι βγήκε για καφέ και όταν επέστρεψε είδε το παιδί σε κακή κατάσταση, ισχυριζόμενη πως: «Μπαίνω μέσα και βλέπω το παιδί πάνω στον καναπέ με γυρισμένα τα μάτια. Μου είπε ότι χτύπησε στο τραπεζάκι», κατέθεσε, σύμφωνα με το neakriti.gr.
Το χρονικό
Υπενθυμίζεται ότι ο μικρός Άγγελος είχε μεταφερθεί την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025 στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ηρακλείου, φέροντας βαριά τραύματα, υποσκληρίδιο αιμάτωμα, όπως και χτυπήματα, εκδορές, εκχυμώσεις και καψίματα από διαφορετικές χρονικές περιόδους.
Στις αρχές Φεβρουαρίου είχε διαπιστωθεί ότι δεν είχε εγκεφαλική λειτουργία και μετά από απόφαση της γιαγιάς του που έλαβε την επιμέλειά του, είχε προχωρήσει σε δωρεά οργάνων.
Η 26χρονη μητέρα και ο σύντροφός της, που έχουν κριθεί προφυλακιστέοι για την άγρια κακοποίηση του μικρού παιδιού, κατηγορούν ο ένας τον άλλο για τον θάνατο του αγοριού.








