Πήρε άδεια απόπλου και συνεχίζει το ταξίδι προς τα Χανιά
Το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Κίσσαμος» απέπλευσε από το λιμάνι της Μήλου με προορισμό τη Σούδα Χανίων, συνεχίζοντας το προγραμματισμένο δρομολόγιό του, αφού ολοκληρώθηκαν οι προβλεπόμενοι έλεγχοι των αρμόδιων αρχών μετά την πρωινή προσάραξή του.
Η άδεια απόπλου δόθηκε αφού διαπιστώθηκε η αξιοπλοΐα του πλοίου, έπειτα από λεπτομερή τεχνική επιθεώρηση και νέο υποβρύχιο έλεγχο στα ύφαλα. Παράλληλα, εξετάστηκαν τα αίτια της ολικής διακοπής ηλεκτροδότησης που είχε προκαλέσει την απώλεια πρόωσης και την προσάραξη σε αβαθή, ενώ το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα με 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος.
Μετά το περιστατικό, το «Κίσσαμος» αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και επέστρεψε με ασφάλεια στο λιμάνι της Μήλου, συνοδευόμενο από σκάφος του Λιμενικού. Ακολούθησε προσωρινή απαγόρευση απόπλου μέχρι να ολοκληρωθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ελέγχου.
Σε ανακοίνωσή της, η ANEK Lines επιβεβαίωσε ότι οι αρμόδιες αρχές πιστοποίησαν την αξιοπλοΐα του πλοίου και ενέκριναν την αναχώρησή του, ώστε να ολοκληρώσει κανονικά το δρομολόγιό του προς τα Χανιά.
Hashtags: #Κίσσαμος #Μήλος #Χανιά #Σούδα #ANEK #Ακτοπλοΐα #Λιμενικό #Ναυτιλία #Ειδήσεις
Διαβάστε ακόμη: Μπλακ άουτ στο Κίσσαμος της ΑΝΕΚ με1.200 επιβάτες – Τι συνέβη ανοιχτά της Μήλου, δεν έφτασε ποτέ στην Σούδα…








