Με απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, 57 αγρότες από την Κρήτη κρίθηκαν ένοχοι για την υπόθεση των παράνομων ευρωπαϊκών επιδοτήσεων μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ, έπειτα από δίωξη που ασκήθηκε από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι καταδικασθέντες φέρονται να εισέπραξαν επιδοτήσεις δηλώνοντας εκτάσεις στην περιοχή της Καστοριάς ως βοσκότοπους ή καλλιέργειες ελιάς και αμυγδάλου, χωρίς να πληρούνται οι προβλεπόμενες προϋποθέσεις.
Το δικαστήριο, ωστόσο, αθώωσε κατά πλειοψηφία μία παραγωγό, κάνοντας δεκτό τον ισχυρισμό περί εξάλειψης του αξιοποίνου, καθώς είχε επιστρέψει εντόκως το ποσό των περίπου 30.000 ευρώ που είχε λάβει.
Παράλληλα, για ορισμένους από τους κατηγορούμενους το δικαστήριο προχώρησε σε μεταβολή των κατηγοριών, αναπροσαρμόζοντας προς τα κάτω τα ποσά των επιδοτήσεων που τους αποδίδονταν στο αρχικό κατηγορητήριο.
Οι 57 καταδικασθέντες δεν παρέστησαν στη δικαστική διαδικασία και εκπροσωπήθηκαν από τους συνηγόρους τους, οι οποίοι ζήτησαν την αναγνώριση ελαφρυντικών περιστάσεων.
Η δίκη θα συνεχιστεί την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2026, οπότε το δικαστήριο αναμένεται να αποφασίσει για την αναγνώριση ελαφρυντικών και την επιβολή των ποινών.
Hashtags:#ΟΠΕΚΕΠΕ #Κρήτη #Αγρότες #ΕυρωπαϊκήΕισαγγελία #Δικαιοσύνη #Επιδοτήσεις #Αθήνα #Επικαιρότητα #Δικαστήριο








