Το γεγονός πως ο Βασίλης Μπισμπίκης «ξεφτιλίζεται» και κάνει δημόσια ό,τι σκεφτεί, δεν πρόκειται να αλλάξει μέχρι να πεθάνει, όπως υποστήριξε ο ίδιος σε συνέντευξή του, κατά την οποία παραδέχτηκε επίσης πως συχνά αισθάνεται λίγος και πλέον έχει βρει τη δύναμη και το μοιράζεται με τη σύντροφό του Δέσποινα Βανδή.
Όπως δήλωσε ο ηθοποιός στην εκπομπή «Faces», απόσπασμα της οποίας προβλήθηκε την Παρασκευή 26 Ιουνίου στο «Happy Day», δεν χαίρεται την αναγνωρισιμότητά του, όμως έχει αποφασίσει πως θα συμπεριφέρεται όπως επιθυμεί: «Η αναγνωρισιμότητα δεν είναι το καλύτερό μου. Είναι αναγκαίο κακό. Είναι ένα κομμάτι ανελευθερίας ρε παιδί μου. Εγώ κάνω ό,τι μου έρθει στο κεφάλι, ξεφτιλίζομαι, κάνω, ράνω και δεν αλλάζει αυτό μέχρι να πεθάνω. Δεν θέλω αποδοχή από όλους», είπε αρχικά.
Κλείνοντας, ο ηθοποιός εξέφρασε τους λόγους που αγαπάει τη σύντροφό του, επισημαίνοντας πως δίπλα της μπορεί να αισθάνεται αδύναμος χωρίς να φοβάται: «Αγαπάω πάρα πολύ τη Δέσποινα που παλεύει και με τα ελαττωματά μου και είναι κοντά, με αγαπάει και γι’ αυτά που δεν κάνω πολλά. Αλλά πολλές φορές νιώθω λίγος μέσα στην καθημερινότητα και τώρα πια έχω τη δύναμη και της το λέω κιόλας. Οπότε μου δίνει αυτή τη δυνατότητα, να είμαι αδύναμος», είπε.








